måndag 11 oktober 2010

Födelsedagen och en vinst!

Denna sommar fyllde jag 31 år...pust... man börjar bli gammal. För ovanlighetens skull så blev dock fotona på mig denna dag ovanligt bra. Jag brukar normalt se ut som... ja, jag vet inte vad... men inte normal i alla fall. Med det bästa fotot gjorde jag denna LO.

Papprena är från Webster och jag bara älskar deras underbara motiv! Just detta motiv passar dessutom så otroligt bra ihop med mönstret på min klänning.
Denna gång har distressdynan Worn Lipstick fått arbeta med att färga in kanterna. Fjärilen har jag embossat med silver för att passa mina silversmycken på fotot och de rosa pärlorna är gjorda med pearl maker.
Blommorna är en blandning av rosor i olika storlekar och körsbärsblommor, även dessa i precis samma färger som blommorna på klänningen.

Igår så blev jag så otroligt glad för då vann jag veckans utmaning hos Pysselmyran med explodingboxen som finns i ett inlägg nedanför detta. Det värmer så otroligt mycket i skaparsjälen när man får uppskattning för det man skapar. Tusen tack Pysselmyran!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!