lördag 2 oktober 2010

Pysselmyran - embossing

Denna vecka så har Pysselmyran en utmaning på temat embossing och ja, sedan värmefönen flyttade hem till mig så har den blivit en ny favorit.
Jag håller ju på och gör ett album, som ska bli en form av BoM och idag blev jag klar med baksidan på albumet. Jag vet inte vad man ska kalla detta... en form av alter/LO kanske. Här har jag stämplat motiv i två av hörnen och sedan embossat dem med guldfärgat pulver.


Här är en detaljbild på ett av motiven.


Jag älskar den här guldfärgen och igår bara råkade jag snubbla in i en webbutik där de hade rea på bland annat embossingpulver. Nästa vecka ska jag därför förhoppningsvis få ännu mera guldfärgat pulver att dekorera tillvaron med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!