torsdag 28 oktober 2010

Våraktigt kort

Här kommer ytterligare ett kort som jag gjorde i somras och som har ett ganska vår/sommaraktigt utseende. Stämpeln är en Happy hopper och är ganska stor så det blev inte mycket utrymme över för andra dekorationer. Det här var ett av mina första trevande försök till att måla med distresser! Tyvär så visar inte fotot all Stickles som jag har använt på vattenpölen, dropparna och blommorna, men mycket glitter är det. Alla kanter har jag sytt med maskin och rosa tråd. Mönsterpappret kommer från Maja design och blommorna har lite blandad härkomst.
Det slår mig att denna stämpel skulle bli fin till ett höstkort också... vi börjar ju närma oss regnmånaden november ( för min del med viss ångest då föra årets november var lite i det mörkaste laget för mig ).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!