lördag 22 januari 2011

Anonyme Scrappere

Jippie! Jag har hittat en ny spännade utmaningsblogg och tävlingen de har just nu kan jag bara inte låta bli: vintage med blommor och spets. Kan det bli bättre? Bloggen är Anonyme Srappere: http://anonymescrappere.blogspot.com/

Efter en hel del pillande fick jag till detta skrin, som jag länge har velat göra något med.


Massor av blommor, spets och pärlor är det på skrinet.


Locket är dekorerad med en Magnoliastämpel. Hårnålen i guld är mycket speciell för mig. Jag hade den när jag var ett litet barn och tyckte den var sååååå vacker. När den gick sönder sparade jag den och 28 år senare kom den till användning!!!
Historian bakom hårnålen fick mig också att välja just detta stämpelmotiv som påminner mig om mig själv när jag var liten.

Framsidan

Sidan.

1 kommentar:

  1. Så nydelig pyntet, virkelig masse lekre detaljer. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!