söndag 23 januari 2011

Ett hjärta fyllt med choklad

Alla hjärtansdag börjar närma sig och då blev jag idag inspirerad till att göra något med hjärtan. Det blev ett hjärta som går att hänga upp som dekoration. Den har också en ficka man kan fylla med smått och gott. Mallen till hjärtat kommer från Mirkwood designs där det finns en hel del spännande mallar att skriva ut.

Dekorationen blev en Hängelstämpel jag fick i julklapp av ScrappLinda målad med distresser. Blommor, spets och ett hänge med pärlor och en stämpel från Rox Stamps.

Kanterna runt hjärtat på både fram och baksidan är embossat med koppar. Stämpeln jag använt till detta är från underbara Stempelglede.


Fylld med smaskig choklad!!!!

Textstämpeln på hänget.


Med detta bidrag är jag med på utmaningarna hos
Sukkersött http://www.sukkersott.blogspot.com/ med temat något som innehåller choklad.
Anonyme Scrappere http://anonymescrappere.blogspot.com/ med temat vintage blommor och spets

4 kommentarer:

  1. Så utrolig vakkert hjerte-kurv, lekkert med blonde-sløyfen!
    Tusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt:)
    Klem fra Lene:)

    SvaraRadera
  2. Nyyydelig hjertekort.
    Kjempeflotte detaljer. Lkte godt teksten som henger i en tråd med perlepynt.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt

    SvaraRadera
  3. Åhh dette var nydelig!! Kjempeskjønn hänglar og nydelige detaljer.
    Takk for at du deltar hos sukkersøtt :-)
    Klem, Marianne

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!