lördag 1 januari 2011

Ett nytt år

Detta är alltså första dagen på år 2011. Ett nytt år att scrappa sig igenom med förhoppningsvist många trevliga händelser och inte allt för många besvärliga räkningar eller dålig hälsa.
Snart är min D-uppsats färdigskriven och jag kommer äntligen att få mera tid åt min älsklingshobby. Då ska jag också ta tag i denna blogg och börja dela med mig av mina experiment. Ett par dagars uppsatsskrivande är dock kvar innan jag kan jubla.
Tills dess önskar jag alla ett GOTT NYTT ÅR!!!! och visar en höstig LO som jag gjort för ScrappaLoss senaste utmaning. Den är gjord efter en skiss och med kravet att metallföremål ska finnas med (bradsen på blommorna)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!