fredag 21 januari 2011

Gamla CD-skivor

Pust, stånk och stön... igår ventilerades uppsatsen och det gick bättre än jag hoppats, inga andra ändringar behövs göras än rätta till namnen påvissa ställen så alla namn är på fornisländska. Jag fick desutom reda på vad jag ska rikta in mig på i framtiden... masterexamen är nästa steg. Nog om den tråkiga pluggdelen. Idag har vi på ScrappaLoss en ny fredagsskiss och dessutom med Rox Stamps som sponsor. Jag gjorde en liten tavla som inspirationsalster:



Det är en CD-skiva som jag har altrat med spillbitar och distress cracklepaint. Den jättefina stämpeln är från Rox Stamps och texten passar så bra till hjärtat som hänger under CD:n.
Tyvärr så var det natt när jag fotograferade så ljuset är inte det bästa. Tavlan har förlorat lite av sin charm det, men så bli det om man är ute i sista sekund.
Skynda nu in på ScrappaLoss och spana in skissen så du får chansen att vinna pris från Rox Stamps.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!