onsdag 5 januari 2011

Julklappar

Jag fick ju så oroligt fina julklappar från min man, svärföräldrarna och min DT-kollega Linda. Bland annat fick jag de otroligt vackra stämplarna från Stempelglede och Martha Stewart-punchar. Med dem gjorde jag detta kort som min syster ska få till sin födelsedag. Motivet är målat med distresser och perfekt pearls i guld.



Jag köpte en burk med perfekt pearls för att testa göra egen glimmermist. Jag provade den på detta kort ( blommorna och fjärilen) och tycker det blev riktigt bra. Jag blandade lite perfekt pearls med vatten och använde det till att måla detaljer på fågeln så att den får lite guldskimmer. Jag kommer nog att köpa flera färger av detta pulver för det var riktigt kul att använda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!