måndag 25 april 2011

En enkel layout

Hej och hallo i stugorna!

Sommar och sol!!! Ja, det är helt underbart ute just nu och blommorna i rabatterna har börjat slå ut precis liksom björkarna. Det har varit så skönt att kunna sitta ute på altanen och scrappa... ja, så länge inga vindpustar kommer och leker med papprena.
Igår gjorde jag en enkel layout med en bild på min mormor. Hon dog långt innan jag föddes, men av de bilder jag sett på henne verkar hon ha varit en otroligt vacker kvinna, som var mycket noga med sitt utseende.



LO:n är 20x20 cm och gjord av ett enda ark. Hör och häpna, men jag använde inga lösa rosor eller andra blommor på denna LO, utan klippte istället ut blommorna på mönsterpappret och monterade ihop dem i olika lager.
För fler bilder och beskrivning kila in hos Kristinas Scrapbooking.
Ha nu en underbar dag i solen!
Kram
Rosemarie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!