fredag 8 april 2011

Frasse

Jodå... det finns fler kaniner här hemma och denna gång är det Frasse som har fått en LO. Han är våran yngsta kille, knappt 1 år, och min lilla kelgris. En rolig sak med honom är att när vi fick honom så hade han lång mjuk babypäls, men en dag föll den av och istället fick han sin korta, lite småsträva vuxenpäls. Tur nog så sparade jag en tova som jag hade klippt bort från hans långa och mjuka päls och den blev ett bra minne att pryda LO:n med.


Den är en liten LO, 20 x 20 cm. Papprena kommer från Pion design och den söta kaninen passar så bra ihop med lilla Frasse. Som vanligt har jag chalkat alla kanter, rivit dem och sedan glittrat på med Stickles platinum (vet inte vad jag skulle göra utan den).


Tovan som blev till en dekoration tillsammans med en ros och pistiller.


En närbild på blommorna intill fotot och så dessa grenar som titt som tätt dyker upp på mina alster.
LO:n har ramats in och hänger nu på väggen i klädkammaren tillsammans med de andra damerna och herrarna som har levt med oss under de gågna åren.

Awarden:


Den delas ut till bloggare som har färre följare än 100.
Meningen är också att man ska skicka den vidare till andra bloggare med färre än 100 följare.
 
Som utlovat skulle jag skicka vidare awarden och att välja någon bland alla otroliga scrappare som finns är snudd på omöjligt. Det är dock en jag skulle vilja ge den vidare till för hennes fina alster i vintage förtjänar att uppmärksammas:

Vaktmästarn

Kila in och titta på hennes fina kort!

Nu önskar jag er alla en trevlig helg!
Kram!

1 kommentar:

  1. Åååh, tack så jättemycket!!! Så rart av dig, det var en riktig överraskning :) Jag tycker så mycket om din stil. Rikt dekorerat och alltid smakfullt. Det är oerhört inspirerande att titta in hos dig.

    Kramar, Outi

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!