onsdag 13 april 2011

Mitt första alster för Kristinas Scrapbooking

Jösses, vilken månad... just nu känns det som om dygnet skulle behöva bestå av 48 timmar. En hemtenta ska skrivas och ovanpå det så har bostadsrättsföreningens styrelse, som jag sitter i, genomgått ett byte av medlemmar och poster. Det medför också att jag just nu har en hel del extraarbete med att organisera. Nåväl, snart kommer allt att lugna ner sig och återgå till det normala lunket.

Idag tänkte jag visa ett vintagekort som jag gjort för Kristinas Scrapbooking. Tyvärr så visar inte fotot hur kortet glittrar, för det är mycket Stickles Platinum på den :-)



För fler bilder och materialbeskrivning kila in här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/en-varhalsning-i-vintage/
Nej, nu måste jag tyvärr hasta vidare, men vi syns snart igen!
Kram
Rosemarie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!