lördag 14 maj 2011

Övning borde ge färdighet...

Ja, det sägs ju att övning ger färdighet, men jag tycker ändå att det alltid är lite klurigt att färglägga stämpelmotiv med distresser. Vet inte vad jag gör fel, men något knas blir det alltid.
Denna vecka var det min tur att göra en tolkning till fredagsskissen hos ScrappaLoss och då provade jag färglägga ett motiv med skuggeffekt.
Resultatet efter tre försök: nåja, det ser bättre ut än motiv utan skugga, men det finns MYCKET kvar att lära.




Jag har dessutom lagt upp en ny LO hos Kristinas Scrapbooking: http://kristinasscrapbookingblogg.se/studentbalen/


Nu ska jag bege mig ut i skogen och låta mig jagas lite av myggen, ett bra sätt att hålla rask promenadtakt :-).
Stor kram
Rosemarie

1 kommentar:

  1. Underbart kort!!! Jag har inte ens vågat prova färgläggning än. Tycker det verkar jättesvårt. Men du har ju lyckats jättebra med ditt :)

    Kram, Outi

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!