lördag 28 maj 2011

Tillbaka från en kort semester

Nu är jag tillbaka från en liten kort semester nere i Helsingborg. Underbart att komma till lite andra trakter och se vad som finns där. Bland annat vandrade vi i bokskogen på Söderåsen och det är ju så vackert att gå där. Jag bara väntade på att Robin Hood skulle komma farandes från ett träd, men tyvärr så dök han aldig upp. Nåväl, den egna gubben får väl duga ett par år till :-). Vi firade nämligen också vår 9:onde bröllopsdag.

Andra glada nyheter som kom då vi var borta var att jag kom 5 i topp hos Papirdokkenes utmaning som jag med på med detta kort:

Det gjorde mig jätteglad! Tack för att ni tyckte om kortet!!!

Ja, vad mer finns att berätta.. sitter just nu i valet och kvalet med att beställa en Big Shot... ska jag... ska jag inte... mycket pengar är det när man inte har någon egen inkomst.... får nog fundera ett tag till.
Jo, en sak till tänkte jag dela med mig och det är två digisar som jag knåpade ihop i brist på en egen "Grattis till studenten"-stämpel.
Det är fritt fram att använda dem, men jag skulle bli oerhört glad och tacksam om du länkar tillbaka till min blogg.


Ja... nu ska jag vänta på att maken kommer hem från jobbet så vi kan installera den nya tvättmaskinen, som till skillnad mot den gamla förhoppningsvis kan centrifugera.

Kram
Rosemarie


2 kommentarer:

  1. Grattis till placeringen hos Papirdokkerne! Ditt kort är ju så fint, så det var välförtjänt. Hoppas att du känner att du kan ge dig själv en Big Shot, trots ekonomin :)

    Kram, Outi

    SvaraRadera
  2. Så vackert kort! och helt underbart fina stämplar!

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!