söndag 19 juni 2011

En sagotag

Hejsan!

Då är det söndag igen och ytterligare en vecka har susat förbi. Ibland går tiden på tok för fort för det känns som om jag inte har en aning om vart de senaste dagarna har tagit vägen. Igår var jag dock lite produktiv i alla fall och gjorde denna tag till Kristinas Scrapbooking.


Jag har bara gjort en liten tag tidigare så detta var "ny mark" för mig. Det var dock kul att göra något annat än kort och layouter. 


Papprena är från underbara Graphic 45 "Once upon a Springtime". Den lilla älvan klippte jag ur ett av mönsterpapprena. Övriga dekorationer finns beskrivs i inlägget hos Kistinas: http://kristinasscrapbookingblogg.se/inte-var-dag/


Det kommer helt klart att bli flera tags framöver. Nu ska jag dock vara lite huslig och städa upp röran här hemma.
Ha en underbar söndag!
Kram
Rosemarie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!