söndag 10 juli 2011

Inte bara en tag utan två

Hejsan!
Först vill jag tacka för alla jättegulliga kommentarer, de gör mig så glad! Den senaste tiden har varit lite kämpig då jag håller på och tränar bort min "sprutfobi"och inte ens scrappandet har kunnat hålla mina tankar borta från nålarna alla gånger. Era gulliga hälsningar har dock fått mig att le och känna tacksamhet i stunder då det mesta kännts eländigt.

Bloggandet har kommit lite på efterkälke så idag tänkte jag visa två tags jag gjort under veckan.
Den första är en påsktag av de underbara papprena från Pion Design.


Ett paket fyllt med blommor och vintageband från Wild Orchid kom i början på veckan och ett par av dem fick vara med på denna tag.


Mönsterpapper, text och bilden är alla från Pion Design. Jag la lite wellpapp och lite nät bakom bilden också.


 Den andra tagen gjorde jag till Krisitnas Scrapbooking och även den blev i rosa toner.


Flera bilder och materiallista finns här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/vintagetag/.

Ha nu en underbar söndag! Själv ska jag njuta av en fantastisk jordgubbscheesecake. Hittade ett recept på nätet som ger en helt otroligt god kaka, kan varmt rekomendera den. Receptet finns här: http://ensidamedmat.blogg.se/2009/june/jordgubbscheesecake-med-vit-choklad-och-semes.html
och den är så bra beskriven så det inte svårt att göra den.

Stor kram
Rosemarie

1 kommentar:

  1. Oj oj, så utrolig fine tag's!! Vakker vintage, og så fint du har pyntet :) Lekkert!

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!