söndag 16 oktober 2011

Årets första julkort

Hejsan!
Igår var det återigen bloggdag hos Kristinas Scrapbooking och denna gång visade jag det första julkortet som jag gjort för i år. Det blev ett lite udda kort, enligt mitt tycke, i någon form av färgstark vintagestil.


Fler bilder och material finns här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/fargstark-vintage/

Måste också visa den otroligt fina vinsten från Pappersgalen / Outi som kom förra veckan.



Tusen tack för de fina sakerna!!! Den söta stämpeln med ängeln har jag redan en del planer för, det kommer nämligen att bli fler jultavlor framöver. :-)

Ha en underbar söndag!!!
Stor kram
Rosemarie

3 kommentarer:

  1. Wow - dette var virkelig lekkert!! Det ble såå stilig med de sterke friske fargene. Aldeles nydelige detaljer :)
    Ha en fin søndag

    SvaraRadera
  2. Underbara färger och snyggt komponerat, den som får det kortet kommer att bli glad! :) Jag kommer nog att lifta de där fjädrarna, det var läckert.

    Grattis också till den fina vinsten!

    Kram från Kristina

    SvaraRadera
  3. Årets första Julkort är super snyggt så himla läckert det blev:) Älskar dom färger och detaljer som du använt dig av:) MYCKET SNYGGT BLEV DET:)

    Så GLAD jag blev att du gillade mina cupecakes dom var mycket trevliga att testa på:)

    Önskar dig en jättetrevlig dag och ha det bäst :) Var rädd om dig !

    Kramar från Lilla Inger :)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!