söndag 30 oktober 2011

Ett änglalikt julkort

Hejsan!

Idag är det en sådan där konstig dag som det brukar vara när klockorna ska ställas om. Vissa klockor visar fortfarande sommartid andra har rätt tid och däremellan har jag svårt att vänja mig vid att det nu blir mörkare en timme tidigare.
Igår var det dock dags för ett nytt alster hos Kristinas Scrapbooking och denna gång blev det ett till julkort.


På det har kortet har jag embossat alla papperskanter med vitt embossingpulver och lagt till många vita och ljusrosa detaljer för att få det lite ljusare. Det var dock kul att göra ett julkort i lite andra färger än de vanliga traditionella färgerna. Flera bilder m.m. finns här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/julangel/

Ha en bra söndag!
Kram
Rosemarie

2 kommentarer:

  1. Vilket underbart vackert julkort.
    Ha det gott...

    SvaraRadera
  2. Naw, så fint =)

    Duu, en liten fråga.. Tar du beställningar utav jul/grattiskort? Isf vad skulle ett kort kosta? Frågar mest då en jag känner vill beställa utav mig, men jag vill inte ta för lite men samtidigt inte ta överpriser=/

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!