torsdag 12 januari 2012

Ett till babykort

När som helst så ska en vän till maken och mig få sitt första barn och vi är alla väldigt nyfikna på om det ska bli en pojke eller flicka. :-) Tänkte skicka ett kort till henne när det lilla livet har kommit till världen, och då som sagt ingen vet än vad det blir, så tänkte jag göra både ett pojk- och ett flickkort. Till idag gjorde jag pojkkortet och jag var så busig att jag scrapliftade det förra babykort... tyckte om hur det kortet blev.


Lite skillnad blev det på korten då jag använde olika papper och inte dekorerade dem helt lika. Mera om materialet går att läsa hos Kristinas Scrapbooking: http://kristinasscrapbookingblogg.se/babykort/

Ha en riktigt bra torsdag!!!
Kramar
Rosemarie

3 kommentarer:

  1. Åå, så utrolig søtt! Nydelig motiv og papirer. Den runde diesen din er bare så lekker, og passer til alle slags kort. Så fint det ble med metallhjørnene, tag'en og de flotte blomstene :)
    Klem, Jorunn

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!