lördag 7 januari 2012

Grabbigt med ändå romantiskt

Vem hade kunnat tro att jag skulle bli intresserad av någon form av idrott, men nu sitter jag här och skriver samtidigt som jag med ena ögat spanar på skidåkning och är så totalt opatriotisk så jag hejar på Petter Northug. :-) Men det jag egentligen hade tänkt skriva om är en LO som jag gjort till Kristinas Scrapbooking med ett foto på min man och hans bror när de var små.


Visst var de söta när de var små... nåja, de har sin charm idag också. :-) Älskar att skapa i vintagestil och mycket romantiskt så det fick bli så även på denna lite grabbiga LO. Vilket material jag använt går att läsa om här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/tva-sma-broder/.

Nu måste jag återgå till att spana på skidåkningen och äta lite mat mellan varven också. :-)
Ha en underbar lördag och hoppas att ni också kan njuta av solen som skiner hos oss idag.
Kram
Rosmarie

2 kommentarer:

  1. Så vacker...

    Vill bara glida in och tala om att jag är här nu igen. ;-) Den här gången för att önska att du får ett helt underbart 2012

    Ser fram emot dina nya alster som inspirerar så mycket.

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!