måndag 12 mars 2012

Altrad kinabok

Först och främst JIPPIE!!! Loreen vann melodifetivalen!!! Vilken underbar låt det där är, hoppas det går lika bra för henne i den stora tävlingen också. Annars har det varit lite si och så i helgen... tror att medicinen jag äter mot inflammationen i benet ger lite skumma biverkningar så jag har kännt mig lite småsjuk hela helgen. Det är väl dock bara att bita ihop och uthärda en vecka till. :-)
I lördags visade jag två alster hos Kristinas Scrapbooking så idag tänkte jag visa det andra alstret här med. Det var en altrad kinabok i vintagestil.


Mera om boken finnas att läsa här:  http://kristinasscrapbookingblogg.se/altrad-kinabok/

Idag verkar det bli en riktigt varm och solig vårdag så nu ska jag nog bege mig ut och njuta av det underbara vädret så länge det varar... längtar så efter den första vårgrönskan nu. :-)
Ha en underbar vecka!!!
Kram
Rosemarie

6 kommentarer:

  1. Mycket elegant och läcker bok !!
    Ja, vilket underbart väder vi fått, det är vi värda =)

    SvaraRadera
  2. Vilken härligt pyntat bok!
    Ha det gott...

    SvaraRadera
  3. Åh vad snygg den vart! Dessutom blir den genast roligare att använda också.

    SvaraRadera
  4. Denne var lekker!! Flotte blomster du har pynta med.

    SvaraRadera
  5. Härligt romantisk vintagebok! Jag måste gå in på Kristinas för att läsa mer om den. LO:n på Ior i ditt förra inlägg är också jättefin. Underbart foto!!!

    Hoppas du kryar på dig snart. Inflammation i hela benet låter väldigt jobbigt:(

    Kramar Outi

    SvaraRadera
  6. Hej på dig kära Rosemarie vännen:)

    Å vilken tur man har när man kommer hit och möts av din underbara altrad kinabok i vintagestil. Så himla snygg den är och du har fått med allt som jag gillar när det gäller motiv, färger och dekorationer så himla SNYGGT:) Tusen tack för att det underbara du delar med dig av och inspirerar med det är en fröjd för oss andra:)

    Blir jätteglad över ditt besök hos mig och ditt avtryck:)
    Att någon uppskattar det man gör värmer mycket så STORT TACK :)
    Å båt kortet till min kära Henrik blev mycket uppskattat kul att du också gillade det och ljusen /tändsticksaskarna också:)

    Bara kul att kunna hjälpa till med länken till hur man flätar korgar och hoppas du testar på:) Tycker själv att det är jätteroligt att göra dom:)

    Inte kul att höra om inflammation i ditt höger ben :( Hoppas att du mår mycket bättre nu och att du kryar på dig SNART !!!

    Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg:)

    STORA Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!