måndag 5 mars 2012

Min mamma när hon var liten

Hej och hallo i stugorna!
I lördags visade jag en LO hos Kristinas Scrapbooking med ett foto på min mamma när hon var liten och började skolan. Tänk vad tiden går egentligen... förra veckan fyllde min mamma 78 år, men ändå är hon väldigt lik den lilla flickan på fotot.


Mera om LO:n finns att läsa här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/lilla-mor/.

Problemen med datorerna fortsätter här hemma så jag har dragit ner Internettandet till ett minimum... det är så trögt att surfa runt så jag blir vansinnig ibland. Hoppas så att vi får över lite pengar nästa månad och kan laga min dator. Tur att det är vår på väg i alla fall så man kan njuta av sol och vårfågelsång. Häromdagen blev jag glatt överraskad när ett par sångsvanar flög över huvudet på mig... hoppas verkligen att de inte påbörjat sin flytt norrut för tidigt.

Önskar er en trevlig vecka!!!
Kram
Rosemarie

3 kommentarer:

  1. Den här LO:n är så vacker! Underbart att få skapa med sådana gamla kort som har sån betydelse.
    Hoppas du ger dig på ett stjärnkort =) Det är verkligen superenkelt att vika till, jag lovar!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  2. Dette var en virkelig vakker LO! Så heldig du er som har et så gammelt foto av din mamma. Lekkert papir og så flott pyntet med blomstene, blonder og pyntebordene. Ekstra fint ble det med årstall og rammen med navn og tittel :)
    Klem, Jorunn

    SvaraRadera
  3. Jättefin LO! Så finstämda milda färger du har valt. Det underbara fotot kommer verkligen till sin rätt.

    Önskar dig en bra vecka och mindre datorkrångel:)
    Kramar Outi

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!