lördag 10 mars 2012

Snömannen Ior

Idag visar jag hos Kristinas Scrapbooking en liten LO jag gjort med ett foto på min älskade lilla kanin Ior. Den lilla herren finns tyvärr inte längre hos oss, men han kommer alltid finnas i våra hjärtan. Han levde verkligen upp till namnet Ior och var en helt bedårande butter och söt liten kille. På fotot har han sin tjockaste vinterpäls och ser verkligen ut som en liten snöman. :-)

Mera om LO:n och materialet finns att läsa hos Kristinas Scrapbooking: http://kristinasscrapbookingblogg.se/vintrig-lo/.

Ikväll gäller det... Melodifestivalen ska avgöras.... håller alla tummar och tår för Loreen och så får jag snällt sitta still i soffan när jag tittar för som pricken över i:et vad det gäller problem har jag fått en inflammation i hela höger ben från rygg till fot. Toppen :-(  . Nu är det bara att äta antiinflammatioriskt i någon vecka och hoppas att det går över.
Heja Loreen i alla fall!!!!

Ha en underbar lördag!!!
Kram
Rosemarie

2 kommentarer:

  1. For en vakker kanin! Og for en lekker LO du har laget av han. Herlige farger og aldeles nyydelig pyntet :)
    Håper du blir raskt bra i benet ditt igjen, det hørtes vondt ut!
    Klem, Jorunn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Näääe, så tråkigt med din fot/ben/rygg!!
      Stor krya på dig-kram!

      Jättefin lo med snygga färger och ett urgulligt foto!

      Kramen/ Elisabet

      Radera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!