söndag 1 april 2012

Påskpåse

Bara en vecka kvar till påsk och med det har även vintern kommit tillbaka. Lite lustigt att ena dagen se fjärilar och bin och bara någon dag senare se gräsmattan täckt med snö igen. Riktigt aprilväder alltså! :-) Även om det har varit ganska lungt här i bloggen har jag scrappat desto mera. En av sakerna jag gjort denna vecka var en altrad papperspåse till Kristinas Scrapbooking:


Det blev en blandning av nya påskpapper och ett gammalt julpapper från Reprint till den här påsen. Riktigt kul var det att altra en påse så imorgon återkommer jag med en annan jag gjorde av bara farten. :-)
Mera om denna påse finns att läsa här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/annu-flera-altrade-pasar/

Ha en underbar söndag!
Kram
Rosemarie

3 kommentarer:

  1. Snyggt altrat!!! Fin färgkombination och fina blommor. Ska raskt springa över och läsa mer om påsen =)
    kram Iffa

    SvaraRadera
  2. For en lekker påskepose med søte kyllinger på! Det ble så fint med remsen på midten med blonder og såå lekre blomster :)
    Jeg beklager så mye at jeg ikke linket til deg i innlegget mitt om påskekurven. Men når jeg skrev innlegget kunne jeg overhodet ikke komme i håg hvor jeg hadde sett kurven! Jeg er visst blitt gammel og glemsk.. Beklager igjen!
    Klem, Jorunn

    SvaraRadera
  3. Det var snyggt gjort! Tycker att jordfärger passar bra till påsken och våren också.

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!