lördag 21 juli 2012

Altrad chokladask

Hejsan!

Idag visar jag hos Kristinas Scrapbboking en altrad cholkadask. Hade en tom chokladask liggandes här hemma som jag länge funderat på att göra något med och nu blev det äntligen av. :-)

Today I show at Kristina's Scrapbboking a decorated chocolatebox. I had an empty box lying around here at home that I've thought of doing something with for a long time and now it was finally off. :-)


Mera om denna ask finns här: http://kristinasscrapbookingblogg.se/en-ask-redo-att-fyllas/.
Jag blev så enormt glad för den fina textstämpeln från Rox stamps, som maken gav mig i födelsedagspresent. Den har jag länge velat ha för den passar så fint till chokladfyllda presenter. :-)

More about this box you can find here: http://kristinasscrapbookingblogg.se/en-ask-redo-att-fyllas/. I was so enormously happy for the textstamp from Rox stamps, which my husband gave me for my birthday. I had wanted it for a long time since it so fit so well with chocolate-filled gifts. :-)

Nu ska jag ut och njuta av solen... ja, det är sant: solen skiner!!!! Den finns kvar efter allt regnande! :-)
Ha en riktigt härlig helg!
Kram
Rosemarie


3 kommentarer:

  1. Underbar ask! Har faktiskt aldrig provat att altra en sån, men nästa gång jag får tag på en ska jag absolut prova!
    Kramar Outi

    SvaraRadera
  2. Eine wunderschöne Verpackung für Konfekt oder ein anderes Geschenk.

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!