söndag 25 maj 2014

En vårig tavla.

Hejsan!

Sommar, sol och massor av mygg... men denna gång är vi förberedda och har satt upp våran lilla paviljong med myggnät så det går att vara ute utan att bli helt sönderbiten. Nu kan vi njuta av att vara ute och äta :-) Denna dag är det dessutom morsdag (tänk att man får fira sådant numera :-) och vår 12:e bröllopsdag. Maken sa att han skulle gå en promenad efter lunch... men luringen åkte istället till stan och kom hem med en bukett vackra blommor och jordgubbar med glass, <3 <3 <3

För ett tag sedan fick jag ett par vackra papper från Kristina (Kristinas Scrapbooking) och av dessa gjorde jag bland annat denna tavla av baksidan på en gammal kalender.


 
Papprena är från Pion Design och jag bara älskar den vackra fågeln..
 

Blommorna är rån Primaoch bladen är av grön cardstock som jag färgat in med olika distressfärger för att matcha bladen på Pion-pappret.


Jutesnöre är med ...såklart... en av mina absoluta favoriter, som är med på det mesta jag göra numera.

 
 
Tack för at du tittade förbi och ha en riktigt bra dag!
Kram
Rosemarie

3 kommentarer:

  1. Lekkert papir som du har pyntet på ein nydelig måte.

    SvaraRadera
  2. It is so great!
    I love Your working!
    Hugs!

    SvaraRadera
  3. Eine wunderschöne Karte mit dem Vogel und den herrlichen Blumen.
    Sehr elegant.

    Liebe Grüße von Sophie :-)

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!