söndag 12 april 2015

Påsk i efterskott

Hejsan!

Nu när påsken är förbi kan jag visa denna påskpresent som jag gjorde till svärföräldrarna istället för ett påskägg. Det är ett rör från en whiskey-flaska som jag kapat till ca. 10 cm i höjd och sedan dekorerat med papper från Maja Design.


Det var svårt att fotografera den så att färgerna syns. Jag klistrade fast celofan på insidan av burken för att godiset inte skulle ramla ur.


Den lilla tagen med plats för påskhälsningen.


 Dekorerade med massor av blommor, fjädrar, jutesnöre och fjärilar.

Med denna skulle jag vilja delta i följande utmaningar:

Kreativ Scrapping: UTFORDRING # 4 - GULT ER KULT

Card and scrap: Udfordring # 94 forårsfarver/påskefarver

Scrappelyst: Utfordring for april - Blomster

Hobbygarasjen: Utfordring #24 Bruk fjær

Ha det gott!!!
Kram
Rosemarie

 

 

5 kommentarer:

  1. Ååhh, hvor er er den fin! Så smukt dekoreret!

    1000 tak for at du deltager i vores udfordring hos Card and Scrap.

    Jytte, DT :)

    SvaraRadera
  2. Å for en fin presang.
    Nydelig pyntet med store blomster og en lekker farge på fjæren.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no

    DT Jorunn Elin

    SvaraRadera
  3. Så koselig påskegave, kjempefin.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvaraRadera
  4. Kjempeherlig boks!

    Tusen takk for at du deltar i utfrordringene våre hos Scrappelyst og Kreativ Scrapping

    DT Linda

    SvaraRadera
  5. Flott prosjekt. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!