söndag 7 februari 2016

Alla hjärtans dag

Hejsan!

Alla hjärtans dag börjar närma sig så till den dagen gjorde jag ett kort till min man. Det blev ett lite tuffare romantiskt kort... om man nu kan kalla det så. :-)


Kortet är gjort av cardstock i svart, röd, Craft och grönt, samt en bit craftfärgat mönsterpapper som låg i spillbitspåsen. Dekorerade med blommor, blad, spets, satinband, snöre och halvpärlor.


Jag använde också en del olika stämplar och dies av olika slag till att göra hjärtana, hörnen och ramen runt kortet. Hoppas nu bara att gubben gillar kortet. :-)

Med detta kort skulle jag vilja delta i följande utmaningar:

Scrappelyst - Utfordring for februar - tema kjærlighet

Papirplaneten - kjerlighet

Ha en bra dag!
Kram
Rosemarie

3 kommentarer:

  1. Wow! Rosemarie, da bekommt dein Mann aber eine ganz bezaubernde Karte.
    Da wird er sich sehr drüber freuen, da bin ich sicher :-)
    Mein kleines Bild war nicht mehr hier bei dir auf dem Blog zu sehen. Merkwürdig.
    Das hatte ich schon ein paarmal. Google hat mir schon so manchen Streich gespielt.

    Sei herzlichst gegrüßt von Sophie

    SvaraRadera
  2. Spennende valentineskort.
    Som du sier; tøft og romantisk på samme tid.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvaraRadera
  3. Nydelig kort og vakre detaljer! :) Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring. Masse lykke til! DT Tindaloo

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!