fredag 15 april 2016

Blixten

Hejsan!

Tänk min son har hunnit fylla 3 år! Vart tar tiden vägen egentligen? Nåväl, ett kort skulle han så klart få och självklart gjorde jag då ett med Blixten McQueen på, då han just nu är helt tokig i denna lilla röda sportbil.


Att göra ett enkelt kort med bara ett lager och få dekorationer.... hua, det är ju jättesvårt! Jag fick verkligen kämpa med det här kortet, samtidigt som det var kul att göra något annat än det jag brukar göra.


Bilden på Blixten hade jag hittat på nätet och pappret var rester sedan flera år tillbaka, vet ej vilket märke tyvärr. Så dekorerade jag enkelt med peel-off stickers i silver.


På insidan klistrade jag in ett motiv på bilarna som jag klippt ut från en bit tapet jag hittat på Rusta.


Med detta kort skulle jag vilja delta i Ett Trykks månadsutmaning med temat "Clean and simple".

Kram
Rosemarie

1 kommentar:

  1. Utrolig stilig kort. Og har en her som hadde digget det kortet der. Tror han må ha sett filmene sikkert 500 ganger de siste 3 årene og enda er han ikke lei. Er det ikke rart?

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!