måndag 23 maj 2016

3 x stämplat

Hej och god morgon!

En liten butik har denna månad en utmaning där man ska använda en stämpel 3 gånger i 3 olika nyanser, men inte så mycket mer. Det tyckte jag lät jättespännande för det är något jag aldrig provat att göra tidigare och jag har ju så många stämplar, men använder dem på tok för sällan. Resultatet blev detta kort passande till morsdag:


Jag använde en underbar stämpel från Stempelglede i 3 olika röda nyanser och så en gratulerar-stämpel i mitten. Lite pilligt att få allt rakt men det här var verkligen riktigt kul att göra!!!

Ha en bra dag!!
Kram
Rosemarie

5 kommentarer:

  1. Ett jättefint kort Rosemarie!! Så fina hjärtan<3 Tusen tack för att du är med och leker med oss hos ELB :) Kram Anna Gd hos ELB

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt, romantiskt kort du har gjort! Jättefina hjärtan. Tack för att du delar med dig till oss på En liten butik! Kram Åsa

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!