torsdag 5 maj 2016

Alva

Hejsan!

Ja, äntligen så kommer ett alster med min älskade lalla dotter Alva. Trotts alla foton vi har tagit på henne så har det hela tiden kommit annat i mellan när jag skulle till att scrappa en LO med foto på henne, men nu är den klar... Alvas första LO:


Papprena är från Graphic 45 och den har blivit rejält bearbetade med rivna kanter, distress ink tillsammans med en mask, olika stämplar och så glimmermist i färgen grön.


Texten är gjord med peel off-stickers i guld och under blomman satte jag ett litet hjärta.


Dekorerade med blommor, knoppar och pistiller samt blad som jag gjort med olika dies. Måste säga att murgröna-diesen nog kommer att bli en ny favorit. :-)

Med denna Lo skulle jag vilja delta i följande utmaningar:

Scrapplyst: mask

Hjerteboden: blomster

Kreativ Scrapping: blomster

Kort o Mania: lag på lag

Ha en underbar vår-sommardag!
Kram
Rosemarie

5 kommentarer:

  1. Så nydelig lo av din datter! Lekkre farger du har brukt. Og mange fine lag, som passer perfekt til utfordringen hos KOM. Takk for du scrapper med oss i kort o mania.
    -dt Ane

    SvaraRadera
  2. Fantastisk Lo, lekre farger og pynt.
    Takk for at du scrapper med oss i KortoMania.
    Klem fra Sissel

    SvaraRadera
  3. Nydelig. Så fine duse farger du har brukt.
    Lekkert pyntet.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvaraRadera
  4. Utrolig lekker LO - delikate farger og ei nydelig lita jente:)
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping denne gangen!
    Klem fra Kjersti:)

    SvaraRadera
  5. Så fint dette ble. Lekkert med de rufsete kantene:)
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Hjerteboden.
    DT- Jeanett.

    SvaraRadera

Tusen tack för att du tittar förbi hos mig och lämnar en liten hälsning!